Friday, July 10, 2009

Bayaran

Apa yang anda bayar di business ini?

1) USD ** - produk + laman web Myvemma.Com

2) USD19.95 - sistem Vemmabuilder

** bergantung kepada
pakej pek

Cara pembayaran?


1) Kad Kredit

2) Kad Debit -



Jikalau anda tiada kad kredit anda boleh menggunakan langkah-langkah seperti berikut

Cara 1
- sila pergi ke cawangan EON Bank yang berdekatan dengan membawa modal yang diperlukan dan lebihkan sebanyak RM30 untuk caj buka akaun daripada bank.

- sila pergi ke kaunter dan mohon untuk pembukaan akaun EONCAP Islamic Combi Debit PayPass Mastercard. ingat perkataan COMBI. ikut proses yang diberikan oleh mereka.

- anda boleh mula menggunakannya dalam tempoh 24 jam.

Cara 2
- mohon kad debit MOL Freedom Prepaid Mastercard daripada EON Bank, NexG Prepaid daripada Ambank ataupun kad debit daripada Al-Rajhi Bank.

- tidak digalakkan kerana mengambil proses masa yang agak lambat.


3) Bayar secara tunai

Cara
- sila muat turun borang pendaftaran daripada link
muat turun.

- isi borang pendaftaran dan kembalikan kepada saya di email alinsuccess@gmail.com dan lampirkan sekali salinan resit pembayaran (SILA SCAN RESIT).

- untuk makluman, bayaran secara tunai tidak termasuk bayaran servis Vemmabuilder. Vemmabuilder dimestikan menggunakan kad kredit/debit.
- anda mesti membayar terus ke kaunter pejabat VeMMA Malaysia di Petaling Jaya ataupun bank-in ke akaun mereka. tetapi pastikan anda mengisi borang pendaftaran terlebih dahulu dan salinan resit mesti disimpan.
- PERHATIAN : ahli-ahli di VeMMA tidak dibenarkan untuk mengutip wang tunai daripada sesiapa sahaja, mahu prospek baru ataupun ahli-ahli dibawah rangkaiannya.


Nama Pemegang Akaun : Vemmatrition Sdn. Bhd.
Nombor Akaun Maybank : 514356713999

0 comments: